50 anys del barri Verge de l’Olivar

18 de setembre – 14 d’octubre

Organitzadors: MAU, Associació de veïns del barri Verge de l’Olivar i Ajuntament d’Almacelles

Contingut: Un total de 10 panells expositors mostraven els 50 anys del barri Verge de l’Olivar (conegut també com de les Cases Barates). Des de la seva fundació als anys 60 del segle passat fins avui. L’exposició narrava la història del barri i de les generacions que hi han viscut. Acompanyava la narració una important mostra de fotografies cedides per a l’ocasió pels mateixos veïns i veïnes. Complementava la mostra, un vídeo en què destacaven les entrevistes a diferents persones del barri.

Acte d’inauguració (18 de setembre) a càrrec de Josep Ibarz president de la Fundació del MAU i alcalde d’Almacelles i Emili Escalé en representació de l’Associació de veïns Verge de l’Olivar

Verge olivar (4) Verge olivar (1) Verge olivar (2) Verge olivar (3)