Trobada Internacional. Les ciutats i el seu urbanisme

Xena Trobada Internacional de l’AICEI

22, 23 i 24 d’octubre

Organitzadors: Ajuntament d’Almacelles, Associació Internacional de Ciutats i Entitats de la Il·lustració (AICEI) i MAU. Col·laboren la Diputació de Lleida i la Universitat de Lleida

Contingut: Durant el cap de setmana del 22 al 24 d’octubre la vila d’Almacelles va acollir la Xena Trobada Internacional de l’AICEI. Diferents membres de l’entitat, així com gent interessada amb la trobada i el seu contingut, van assistir als actes organitzats que van començar el dijous amb la presentació oficial a la Sala Víctor Siurana de la UdL i una visita nocturna al Turó de la Seu Vella. El divendres es van presentar les diferents xerrades al MAU que giraven al voltant de les ciutats i el seu urbanisme i les exposicions dels darrers membres incorporats a l’entitat. El dissabte finalitzava l’acte amb una visita al Museu de Lleida.

Antic Egipte 23-10-15_8320 Inauguracio Trobada 22-10-15_8265 Ponencia Lisboa 23-10-15_8418 Visita Parc d'Europa 23-10-15_8397