XX Trobada de voluntaris de C. Roja

XXena Trobada de voluntaris de Creu Roja

22 d’octubre

Organitzadors: Creu Roja Almacelles i Creu Roja Lleida. Col·labora: MAU i Ajuntament d’Almacelles

Contingut: Trobada de voluntaris de Creu Roja a nivell de federació de Lleida. Amb motiu dels 30 anys de Creu Roja Almacelles, es va celebrar a la vila la XXena Trobada de voluntaris. L’organització va comptar amb  la col·laboració del MAU i va preparar per a la jornada un taller d’arqueologia que consistia en una visita a l’antiga vila d’Almacelles i un taller de ceràmica d’època moderna. Després del dinar de germanor a la Sala Polivalent, tots els voluntaris van gaudir d’una visita per la vila que va començar al Parc d’Europa i va passar pel Centre Històric i Casa Clara, on Creu Roja havia preparat una exposició, per acabar al museu.

20161022_18003220161111_120143

img-20161022-wa0008