Aquest diumenge 14 d’octubre, en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni, es farà una visita guiada al jaciment arqueològic del Vilot. El punt de trobada serà el Parc del Vilot i l’hora d’inici les 11.30h.

L’activitat, organitzada pel MAU i l’Ajuntament d’Almacelles, és gratuïta i està adreçada a tots els públics.

Aquest dijous dia 20 a les 20h, a les portes de les Festes de la Mercè, el museu inaugura una exposició antològica de l’obra de la ceramista Antonieta Palau. En aquesta es mostra una selecció d’obres que daten d’entre el 1967 i el 2017.

La mostra restarà oberta fins al 25 de novembre

Enrere queda el període vacacional i el mes d’agost en què el museu va tancar les seves portes. Entrat el mes de setembre l’equip del museu ja treballa de valent amb la nova programació. L’arrencada del nou curs no podia ser millor, i és que l’equipament va rebre, el dissabte dia 8, la visita del conseller d’Interior, el Sr. Miquel Buch. I com no podia ser d’una altra manera les reserves per a visitar el museu ja formen part del dia a dia.

A les portes de les Festes de la Mercè, concretament el dia 20 d’aquest mes a les 8 del vespre s’inaugurarà una exposició antològica de la ceramista Antonieta Palau. En el mes d’octubre i amb motiu de les JEP, el diumenge dia 14 hi haurà visites guiades al jaciment del Vilot i durant el mes de novembre s’exposarà l’obra de l’escultor Philippe Lavaill.

El museu us tindrà informats de la programació a través dels seus mitjans digitals.

El museu us desitja que passeu una Bona Diada