Avui, 18 de maig de 2020, Dia Internacional dels Museus, el MAU celebra el seu setè aniversari. Era l’any 2013 quan el museu va obrir les seves portes al públic amb unes perspectives que s’han anat assolint durant aquests anys. Les activitats diverses adreçades als diferents públics i el nombre de visitants han estat valorades molt positivament i aquest fet ens encoratja a seguir treballant.

Aquest any la situació actual ha fet que el museu no pugui obrir les seves portes al públic en un dia tan especial, tanmateix ja es prepara per a la nova programació i per obrir en la fase 1 del desconfinament que comença avui.

El dimecres dia 20 de maig tornem a obrir portes en l’horari habitual d’estiu amb un terç de l’aforament.

Per a qualsevol dubte o consulta, podeu adreçar-vos de nou al correu electrònic: mau@almacelles.cat o al tel. 973742001.

Des d’avui i fins a nova ordre, el museu tanca les portes al públic.

El personal es mantindrà en el seu lloc de treball a porta tancada. Així doncs, per qualsevol qüestió, podeu trucar en l’horari habitual al 973742001 o podeu posar-vos en contacte a través dels correus mau@almacelles.cat i/o.museu@almacelles.cat.

El museu us mantindrà informats dels canvis a través dels mitjans dels que disposa.

El MAU suspèn, com a mesura cautelar davant la situació d’alerta de contagi del COVID-19, les visites de grups amb un nombre major de 12 persones.

Quant a la programació prevista per als propers dies, aquesta queda suspesa i serà programada de nou per quan les condicions ho permetin.

Quant als horaris d’obertura seran els habituals fins a noves indicacions.

El MAU seguirà les indicacions i instruccions del Govern de la Generalitat de Catalunya i així s’informarà als usuaris i visitants.

Tots els canvis seran anunciats pels diferents mitjans dels quals disposa el museu i la fundació.

Qualsevol dubte podeu posar-vos en contacte amb el mateix museu trucant al 973742001 o per correu electrònic al mau@almacelles.cat i /o museu@almacelles.cat