El dijous dia 30 de maig a les 8 del vespre el museu inaugura l’exposició: Josep Bahima, un recorregut pels últims 20 anys (1999-2019). La mostra, que conté una vintena d’olis sobre fusta i sobre tela, romandrà oberta fins al 31 de juliol. El pintor tortosí ha trobat en el paisatge i una àmplia paleta cromàtica la combinació perfecta per donar resposta a la seva gran passió: l’art de pintar.

Aquest dissabte dia 18 de maig és celebra el Dia Internacional dels Museus. Per aquesta ocasió el MAU us ofereix l’entrada gratuïta a totes les seves sales. Us recordem que les exposicions temporals estaran fins el diumenge dia 19 de maig.

Si el visiteu en horari de matí us oferirem un cafè i unes pastes i si veniu en horari de tarda i vespre substituirem el cafè per una copa de cava. Als més petits també us oferirem uns sucs.

Us esperem a grans i petits

En aquests darrers dies, el jaciment arqueològic del Vilot ha estat visitat pels nens i nenes de segon i de quart de primària de l’escola d’Almacelles. En el cas dels més petits s’han convertit en arqueòlegs i arqueòlogues durant un matí i en el cas dels més grans han conegut de ben a prop tots els espais de l’antiga vila d’Almacelles.