El museu us recorda que encara esteu a temps de visitar l’exposició: Cada nació escull les seves pròpies lleis, que el Conseller de Territori i Sostenibilitat; l’Hble. Sr. Josep Rull va inaugurar el 19 de setembre acompanyat de l’alcalde el Sr. Josep Ibarz, els regidors i regidores de l’Ajuntament d’Almacelles i el delegat del govern de la Generalitat de Catalunya a Lleida el Sr. Ramon Farré.

L’exposició us endinsarà en la Història de Catalunya, de les seves institucions i de les seves lleis. Hi podreu contemplar diferents documents com constitucions catalanes, compilacions, mapes i altres.

Recordeu, demà a la tarda comencen les primeres visites al jaciment arqueològic del Vilot en el marc de les JEP (Jornades Europees del Patrimoni). Us hi esperem a partir de les 17h.

Continuaran diumenge entre les 11.30 i les 13.30h

L’activitat és apta per a tots els públics.

Organitzen:

Ajuntament d’Almacelles i MAU

Col·laboren:

FCM, ACM, l’Institut Ramon Muntaner i l’Agència Catalana del Patrimoni Cultural

Aquest cap de setmana es celebren les Jornades Europees del Patrimoni. L’ajuntament i el museu ofereixen visites a l’antiga vila d’Almacelles, ubicada al camí dels Pedregals.

Seran el divendres dia 6 entre les 17 i les 20h i el diumenge dia 8 entre les 11.30 i les 13.30h.

Es faran visites guiades a fi de donar a conèixer l’indret, els seus espais, les últimes novetats i la proposta de musealització sobre la que s’està treballant.

L’activitat està adreçada a tots els públics.

A partir d’aquest diumenge dia 1 d’octubre, el museu obrirà les seves portes en horari d’hivern

De dimecres a divendres:

matí: 10.30 a 13.30

tarda: 17 a 20

Dissabte

matí: 11.30 a 13.30

tarda: 17 a 20

Diumenge

matí: 11.30 a 13.30

El museu us recorda que la tardor és una molt bona estació per visitar-lo. Hi trobareu un recorregut al voltant de l’evolució de les ciutats i una exposició que us atansarà als orígens de Catalunya, les seves institucions i les seves lleis. També podreu conèixer magnífics indrets de la vila d’Almacelles, plens d’encants i d’història. L’oferta  comercial i gastronòmica us sosprendrà.

Aquesta tardor vine a Almacelles