Dijous dia 17 de desembre, a les 19.30h el museu presenta el llibre Quan érem lleidans, Unes memòries no heroiques, vol. 1 d’Antoni Gelonch i editat per Viena edicions. La presentació correrà a càrrec de l’autor i de l’alcalde de la vila d’Almacelles, Josep Ibarz.

Va ser en el marc de la Festa de l’Aigua que el museu va organitzar l’exposició de Rembrandt i els seus conteporanis, una mostra de gravats del geni d’aquest art i dels millors gravadors de l’època. La mostra provenia de la Col·lecció GelonchViladegut, avui dipositada al Museu de Lleida.

La crisi sanitària provocada per la COVID-19 va obligar a tancar les portes del museu i la mostra va restar a l’espera fins que el 16 de maig es va reobrir el museu i el públic va poder gaudir de nou de la bellesa dels gravats.

Han estat moltes les persones que no s’han volgut perdre la magnífica ocasió de gaudir de la mostra. Per aquells que encara no us heu pogut atansar, recordar-vos que el diumenge dia 16 d’agost serà l’últim dia.

Recordar-vos també que el dissabte dia 15 d’agost el museu romandrà tancat.

Avui, 18 de maig de 2020, Dia Internacional dels Museus, el MAU celebra el seu setè aniversari. Era l’any 2013 quan el museu va obrir les seves portes al públic amb unes perspectives que s’han anat assolint durant aquests anys. Les activitats diverses adreçades als diferents públics i el nombre de visitants han estat valorades molt positivament i aquest fet ens encoratja a seguir treballant.

Aquest any la situació actual ha fet que el museu no pugui obrir les seves portes al públic en un dia tan especial, tanmateix ja es prepara per a la nova programació i per obrir en la fase 1 del desconfinament que comença avui.

El dimecres dia 20 de maig tornem a obrir portes en l’horari habitual d’estiu amb un terç de l’aforament.

Per a qualsevol dubte o consulta, podeu adreçar-vos de nou al correu electrònic: mau@almacelles.cat o al tel. 973742001.

Des d’avui i fins a nova ordre, el museu tanca les portes al públic.

El personal es mantindrà en el seu lloc de treball a porta tancada. Així doncs, per qualsevol qüestió, podeu trucar en l’horari habitual al 973742001 o podeu posar-vos en contacte a través dels correus mau@almacelles.cat i/o.museu@almacelles.cat.

El museu us mantindrà informats dels canvis a través dels mitjans dels que disposa.