Encara immersos en el període nadalenc, el museu ja està organitzant la programació per a l’any que ha començat.

El museu fa una valoració molt positiva de l’any 2018 quant a número de visitants i oferta d’activitats entre altres.

El divendres dia 4 de gener al matí, els nens i nenes podran gaudir de l’últim taller de Nadal amb una visita al museu, la carta als Reis d’Orient, els desitjos per a l’any nou, etc.

El museu us anirà informant a través dels canals de difusió de tot el que s’anirà realitzant al larg de l’any.

Avui, divendres dia 16 de novembre, alumnes de les escoles: Doctor Seres d’Alpicat, Sant Jaume-Les Heures de Lleida i Antònia Simó i Arnó d’Almacelles, han visitat els millors indrets de la vila. El parc d’Europa, el MAU i el parc del Vilot amb el jaciment arqueològic han estat els escollits per aprendre i gaudir. Matí i tarda, amb temps dedicat a l’aprenentatge i també a l’esbarjo. Els tres indrets han estat testimoni de la valentia dels nens i nens i, com no, dels mestres que els acompanyaven.

Des d’aquí aprofitem per convidar a tots els centres escolars que ho vulguin a gaduir de la nostra vila i de tot allò que aquesta ofereix. L’oferta educativa és àmplia i està adreçada a totes les edats. Sempre sereu benvinguts

Aquest diumenge 14 d’octubre, en el marc de les Jornades Europees del Patrimoni, es farà una visita guiada al jaciment arqueològic del Vilot. El punt de trobada serà el Parc del Vilot i l’hora d’inici les 11.30h.

L’activitat, organitzada pel MAU i l’Ajuntament d’Almacelles, és gratuïta i està adreçada a tots els públics.