23 d’abril fem Sant Jordi al museu

20160422_140640El dissabte 23 d’abril amb motiu de la Diada de Sant Jordi, el MAU ofereix als més petits (entre 4 i 12 anys) poder gaudir d’una bona estona. Entre les 12 i les 13 h hi haurà una sessió de conta contes i la projecció d’un curtmetratge amb el Sant Jordi i el drac com a protagonistes. Els contes seran contats per voluntàries de la Creu Roja, en aquest cas per la Mari Pau González i la Mercè Corral. Aprofitem per agrair la col·laboració de les voluntàries i la predisposició de la Creu Roja d’Almacelles.

Durant tot el dia el museu estarà obert en el seu horari habitual de dissabte. I la paradeta de llibres no faltarà. Aquest any hi podreu trobar, entre altres, les últimes novetats entre les que destaca l’Atles Històric d’Almacelles editat per l’Ajuntament de la vila i presentat el dijous dia 21 al mateix museu

El museu us desitja que gaudiu d’una Bona Diada de Sant Jordi20160422_140640