8è aniversari del museu i DIM 2021

El 18 de maig el museu celebra el 8è aniversari. Va ser aquest dia, de l’any 2013, que el MAU va obrir les portes. L’aniversari del museu coincideix cada any amb el Dia Internacional dels Museus, un esdeveniment que orgnitza des de l’any 1977 l’ICOM. Aquest dia els museus obren les seves portes gratuïtament a fi que hom pugui gaudir de les col·leccions i de les ofertes culturals organitzades per a l’ocasió. Enguany la data coincideix en dimarts, un dels dos dies setmanals en què el MAU està tancat. Tanmateix el museu està obert de dimecres a diumenge en l’horari que trobareu a la pàgina web i podreu visitar gratuïtament, en els propers dies i fins a nou anunci, la sala d’exposició permanent tot endinsant-vos en l’evolució de les ciutats i les sales d’exposicions temporals on podreu gaudir de la mostra: Màrius, pintor de terra, aigua i llum.