El museu i la vila d’Almacelles en una exposició a Guatemala

Durant els mesos de novembre i desembre el MAU i la vila d’Almacelles estan presents, juntament amb la resta de membres de l’AICEI, en l’esdeveniment Guatemala Capital de la Cultura Iberoamericana 2015.

Es tracta d’una exposició titulada Ruta de Ciudades y Entidades de la Ilustración que fa un recorregut per les ciutats i entitas que integren l’AICEI. La mostra, organitzada per la mateixa associació i la municipalitat de Guatemala, es pot veure al Museo de la Universidad de San Carlos a la mateixa ciutat de Guatemala. En el marc de la col·laboració entre els membres de l’associació la Secretaria General en representació d’aquests va donar una conferència que duia per títol: El paper del patrimoni en el desenvolupament de les ciutats.

L’AICEI, a la qual pertany la vila d’Almacelles, està formada per ciutats i enitats de diferents països; Portugal, Espanya i Guatemala

EXPO_AICEI3