El museu inicia una campanya de difusió

El museu ha iniciat una campanya de difusió que s’extén per tota Catalunya. Aquesta pretén captar visitants d’arreu, amb l’objectiu que vinguin a conèixer la vila d’Almacelles i de forma especial el MAU. S’han repartit díptics informatius per totes les oficines de turisme que la Generalitat de Catalunya té a les quatre províncies catalanes com les que es troben als aeroports catalans, al Palau Robert a Barcelona, a l’edifici de la Canonja al Turó de la Seu Vella, a la plaça Fortuny de Tarragona o a la rambla de la Llibertat a Girona, entre altres. També en diversos museus de la capital catalana com són el MNAC, el Museu d’Història de Catalunya, el MHCB, i altres museus locals i comarcals. També a la ciutat de Lleida i com no podia ser d’una altra manera i gràcies al conveni de col·laboració entre els dos ajuntaments, en edificis municipals de Barcelona com el Palau de la Virreina ubicat a les Rambles.

Una de les principals línies de treball del museu és la difusió del mateix, del seu fons, de la seva proposta permanent i de les seves exposicions temporals. Una tasca molt necessària per a un museu com el MAU que essent local i de petites dimensions li és més difícil fer-se camí. Tanmateix, amb voluntat, treball i molt esforç es pot arribar a la gent. Una mostra n’és el repartiment de díptics el proppassat divendres dia 28 de març a la ciutat de Lleida i cara 2que ja va tenir els seus fruits el mateix cap de setmana. El lema és: hem d’arribar a la gent perquè aquesta ens conegui.