Acabat el període vacacional, el MAU obre les seves portes donant inici al nou “curs”. I en aquest cas, un curs carregat de projectes i activitats.

En breu i en el marc de les Festes de la Mercè s’inaugurarà l’exposició titulada: El gravat, testimoni de l’evolució de la ciutat, una magnífica mostra de gravats que daten des del segle XV fins el segle XXI i que són testimoni documental de com han evolucionat les ciutats al llarg del temps. Mentre l’exposició estigui oberta diferents ponents de prestigi presentaran comunicacions que us atansaran al món del gravat, de l’evolució de la ciutat, de la producció i impressió de tractats, dels professionals d’èpoques passades encarregats de projectes urbanístics, etc.

Durant el mes de setembre el museu també presentarà el projecte educatiu adreçat a les escoles amb activitats diverses que giren al voltant del museu i de la seva propostaDordal 2 color museogràfica, del Centre Històric i dels Parcs d’Europa i del Vilot entre altres.

De tot això i més, el museu us tindrà informats en tot moment a fi que en pugueu gaudir.

Us recorda que l’horari d’estiu és:

dilluns i dimarts tancat

dimecres, dijous i divendres: 10.30 h a 13.30 h i 17.30 h  a 20.30 h