Fins el 12 de gener de 2014 romandrà oberta l’exposició 10 anys recuperant el patrimoni d’Almacelles

CIMG0153CIMG0163Us recordem que fins el 12 de gener de l’any vinent, a la primera planta del museu, podreu visitar l’exposició 10 anys recuperant el patrimoni d’Almacelles. L’entrada a la sala d’exposicions temporals és gratuïta per a tothom.

L’exposició us mostra les actuacions en patrimoni que s’han fet des de l’any 2003 fins aquest 2013. Actuacions com la recuperació de la Casa Clara que obrirà en breu les seves portes com a Centre Cívic, la declaració del Cente Històric com a Bé Cultural d’Interès Nacional, la reforma del Centre Històric, la recuperació del col·legi Pitàgores, avui seu del MAU, les ajudes als propietaris dels immobles del Centre Històric a fi d’arreglar les façanes, la reforma de l’església de Sant Jaume al nucli de la Saira, les intervencions arqueològiques al Vilot… i molt més que podreu descobrir si ens visteu.