La Festa de l’Aigua i el bon temps porten un nombre important de visitants al museu. El reclam ha estat, entre altres, la magnífica exposició de l’obra d’en Jaume Cassanyé que duu per títol Jacob. 20 peces que es mostren a les sales del primer pis de l’edifici Pitàgores. La pintura figurativa i abstracta de l’artista ha estat qualificada per tots aquells que l’han vist, de magnífica i sensacional. Unes paraules que elogien l’artista però tamé el mateix museu.

El número de visitants ha sofert una forta pujada des de la inauguració de l’exposició el proppassat 23 de febrer. La mostra romandrà oberta fins el 9 de maig.

Quan arriba el bon temps i els arbres treuen flor, podria dir-se que també arriben els grups al museu i prova d’això nés la visita dels alumnes del Col·legi lleidatà Maristes Montserrat que ahir van visitar la vila i el museu.

I mentre el museu resta a l’espera per donar la benvinguda a altres grups que puguin arribar, també es prepara per celebrar el Dia Mundial de la Poesia el proper dissabte dia 18 a les 8 del vespre.