La tardor porta la nova programació

Enrere queda el període vacacional i el mes d’agost en què el museu va tancar les seves portes. Entrat el mes de setembre l’equip del museu ja treballa de valent amb la nova programació. L’arrencada del nou curs no podia ser millor, i és que l’equipament va rebre, el dissabte dia 8, la visita del conseller d’Interior, el Sr. Miquel Buch. I com no podia ser d’una altra manera les reserves per a visitar el museu ja formen part del dia a dia.

A les portes de les Festes de la Mercè, concretament el dia 20 d’aquest mes a les 8 del vespre s’inaugurarà una exposició antològica de la ceramista Antonieta Palau. En el mes d’octubre i amb motiu de les JEP, el diumenge dia 14 hi haurà visites guiades al jaciment del Vilot i durant el mes de novembre s’exposarà l’obra de l’escultor Philippe Lavaill.

El museu us tindrà informats de la programació a través dels seus mitjans digitals.

El museu us desitja que passeu una Bona Diada