Aquest proppassat diumenge 26 d’abril, socis de les entitats lleidatanes com són: Ateneu Popular, Cercle de Belles Arts i Arts de Ponent, Amics de la Seu Vella i Òmnium Cultural van visitar la vila d’Almacelles. Un recorregut d’allò més cultural que va tenir la primera parada a l’antiga vila al costa mateix del ParcIMG-20150427-WA0004 del Vilot. A continuació es van traslladar al Centre Històric tot visitant l’església de la Mercè, la casa dels pòsits de gra (Arca II), la plaça de la vila i tota l’arquitectura d’estl neoclàssic. La visita al museu va ser la parada central de la jornada i tot seguit van conèixer in situ el Parc d’Europa amb tota l’oferta cultural i d’oci que ofereix. En cap moment, la pluja va fer desisitir els visitants. La visita va acabar amb un dinar en un restaurant de la vila.

Des del museu fem una crida a les entitats a visitar la nostra vila, el seu patrimoni, els seus racons, els sus encants i mé.