37 nens i nenes de l’escola d’Alcarràs Comtes de Torregrossa acompanyats dels seus mestres han visitat avui la vila d’Almacelles. Amb aquesta visita s’ha posat el punt i final a l’intercanvi d’escoles en el marc del projecte Apadrina un monument.

La visita ha seguit el mateix ritme que les dels dies anteriors. El matí dedicat al Parc d’Europa i l’oferta educativa que aquesta mostra i la tarda dedicada al museu a fi de conèixer les ciutats i el seu urbanisme i de forma especial la vila d’Almacelles i un dels artífexs de la seva construcció; en Josep Mas Dordal.

IMG-20160527-WA0010