Una tardor plena de cultura i patrimoni. Goya i Vitruvi encapçalen la programació

Després de de la parada estival, el museu ja começa a treballar en la programació de tardor i l’1 de setembre obrirà les seves portes al públic tot esperant els primers visitants. Els propers mesos es presenten carregats d’activitat, tot destacant l’exposició de gravats Los Caprichos de Francisco Goya, cedida per Palau Antiguitats.

El 1799 Francisco de Goya va publicar la sèrie anomenada Los Caprichos, que seria la primera de les quatre grans sèries que va realitzar i que estava formada per vuitanta imatges. Un cop més va demostrar ser un intel·lectual il·lustrat capaç de criticar amb la seva mestria els excessos de la societat del seu temps. D’aquesta manera, la sèrie és una sàtira de la societat espanyola de finals del segle XVIII, especialment de la noblesa i el clero.

El museu oferirà també un cicle de xerrades on s’exposaran temes relacionats amb les ciutats, la restauració del patrimoni, el període la Mancomunitat i altres. La presentació oficial de l’edició de 1522 De Architectura del gran arquitecte romà Marc Vitruvi  esdevindrà un dels actes principals i en el marc de les JEP (Jornades Europees del Patrimoni) que se celebraran els dies 16, 17 i 18 de setembre s’oferirà una sortida cultural pel municipigoya.

Us mantindrem informats